duminică, 8 august 2010

Ora de romana o intamplare..........

Asta mi s-a intamplat cand eram in clasa a V-a.Ora de romana toti dadeau test dupa ce s-a sunat de pauza cei care au terminat au iesit afara iar cei care nu au ramas sa termine Cand se suna de intrare urc scarile la etaju 2 si de la geam ved copii din clasa 1 cum joaca "tara tara vreau ostasi"Ma apropriu de usa si o deschd cu repeziciunde si merg in mars si spun "Tara tara vreau ostati lui Stefan ca sa ma apuc de...."Toti copii radeau dar cand ma uit la catreda profa spune
"Corina!"Yo m-am oprit si stateam cu ochi cat cepele si copii tot radeau si apoi a inceput sa rada si profa si apoi mi-am cerut scuze dar mia placut ca am facuto pe profa de rom sa rada ca ea nu rade decat de mine. Si toti au inceput sa ma intrebe ce era in continuare si eu le spun"Un cuvant care incepe cu "s" sau cu "s" 


________________________________________________________________________________________________________________

http://www.youtube.com/watch?v=zIRW_elc-rY&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu